Wednesday, September 30, 2009

arah tujuan...

dah lama tol aku tak apdate blog nie....kali nie aku malas nak guna proper ayat...just ayat simple untuk post yang ni...

sebenarnya aku serabut gak aku skrg...mmg aa semua ok tapi lahiriah, tapi kengkadang terpikir gak arah tujuan aku nie..kemana aku pergi dalam hidup nie...i always have things planned..tapi skrg aku rasa semua plan aku dah jadi tunggang langgang...dah diluar kawalan...bila nak kawen, then bila nak buat master lagi nak amik PHd lagi...pening gak kengkadang...aku nak semua tu tapi sempat ke...

aku takmo setakat pemegang izajah je...dah ramai skrg nie..aku nak lebih, bukan untuk menunjuk tapi untuk kepuasa diri...harap2 dapat...bila lah agaknye...plan nak kawin asyik kena postpon...mak ayah mmg tak tanye, tapi dah selalu dapat hint takkan tak paham2 kan..

tgk aa..aku kena plan lagi perjalanan hidup aku nie....memang laa semua ditentukan oleh Allah s.w.t tapi tak salah untuk kita merancang dan berusaha ke arah tersebut...InsyaAllah...

1 comment:

  1. syoknye dengar zul dah lama plan nak kawin tapi asyik postpone.. itu maksudnya calonnya dah tersedia. sape la agaknya tu ye?

    ReplyDelete

My Blog List