Thursday, March 19, 2009

What to do..buat sajalah...

wish that there were 8 days in a week and 25hrs in day...i believe one extra day and one extra hour per day would be enuf but yet human being human if we were given such a luxury surely we would asked for more and more and more...nothing cxan satisfy humans...heheh

Bukan ape..tiba-tiba this week and for the next two weeks iam gonna be bz, extremely bz so baru la rasa macam nak all those extra hours and days hahaha....i super bz sampai dah lama tak apdet blog nie..time tak bz malas llak nak apdet tapi bila time bz mengada-ngada nak apdet hahaha.

i havent got the time to post pics yang aku balik kampung hari tu pun...then now tengah demam pilihanraya since batang ai tu dekat ngan sri aman so the demam pun terasa sampai sri aman...all the police getting busier day by day and and from what i heard most of the hotels pun dah fully booked, paty leaders pun dah mula nak datang since lots of invitation dah sampai on my desk...lots of it more to campaign laa...bagi bantuan tu lah bagi bantuan ni lahh....as for being one of the government servant and head of department iam left with less choice with hidden rules which kalau ikutkan aku malas nak g this kind of program but what to do being in a very small community and semua department knows of ur existence...kenalah tunjuk muka....

So yesterday ada invites, later tonite pun ada and malam esok pun ada invites...

ok court dah ready nak kene berkhidmat kepada bangsa dan negara....wahaha POYO siut...

6 comments:

  1. selamat mem-busy-kan diri, Tuan! heh. -wahida

    ReplyDelete
  2. hahahha....thanks wahida...aku nak perasan jadi YB jap wakakaka....

    ReplyDelete
  3. aku sepatutnya ke kuching for hearing next week selama 4 hari tapi postponed... kecewa & lega pada masa yang sama... hahaha! - Hazri

    ReplyDelete
  4. ngeh ngeh..memang poyos!bape diorg da rasuah ko aa?hehehe...

    ReplyDelete
  5. betul ke nama Batang Ai tu nak kena tukar? aku dengar la desas desus!

    ReplyDelete
  6. Hazri: Nasib baik ko tak jd dtg cuz aku nak g KL next week hahaha...leh jumpe jap...
    Adik: Uish ko nie senyap2 aaaa..aku hanya menerima rasuah dlm bentuk senyuman jer..org baik ngan aku, aku baik ngan diorg hahaha...sedekah tu tak kira rasuah...
    Zul: aikk takdek lak diorg inform...nak tukar jad ape plak..punye laa lama nama tu dah wujud hehehe...siap empangan and resort pun semua nama tu..tak kut..

    ReplyDelete

My Blog List