Thursday, April 23, 2009

R.A.H.M.A.N - PELIK TAPI BENAR

Semua tahu bukan Tunku Abdul Rahman adalah Prime Minister pertama malaysia and our bapa kemerdekaan laa...aku tak tau la either u guys tahu atau tak..iwas told by my staff kat sini bahawa cikgu sejarah diorg dahulu penah berkata bahawa nama our first prime minister iaitu setiap abjad i.e R, A, H, M, A, N itu adalah nama2 prime minister yang bakal memerintah Malaysia...
Creepy but its true laa...ni dia...
R - Rahman (1st Prime Minister)
A - Abdul Razak (2nd Prime Minister)
H - Hussein Onn (3rd Prime Minister)
M -Mahathir (4th Prime Minister)
A - Abdullah (5th Prime Minister)
N - Najib (6th Prime Minister)
Yang coincidence ke atau betuL, aku pun tak tahu..but actually aku pun tak tahu sebelum nie hih hik...kalau korang dah tau nampak nya masa kelas sejarah dulu aku tertidur kut hahaha...
anyway thats the fact..and so far semua nama-nama itulah our prime ministers..

5 comments:

  1. owh teori rahman.. pernah dengar, biasa kalau baca pasal politik mesti ada teori ni... konon2 ikut teori rahman... Lepas ni nak kena guna nama siapa plak?

    ReplyDelete
  2. zul...nama aku hahahaha....Z.U.L.H.A.I.R.I.L
    ko la jadi Prime Minister...Zulfazli hahahaha

    ReplyDelete
  3. aku tahu gak. lama dh la Tuan! mesti ko tido dulu2 ni. hahah! -wahida

    ReplyDelete
  4. tu la pasal wahida...konfirm aku tidor...aku sengal sket sejarah hahahaha...lambat-lambat tol aku nie...

    ReplyDelete
  5. ok kalau aku jadi PM, esok minyak free..hahahaha

    ReplyDelete

My Blog List