Monday, February 23, 2009

2009.....Baby Boom


What a year it is....Sememangnya kita telah dikejutkan dengan pemergian our fellow unimates and a friend of mine as well pada weekend yang lepas, takziah saya ucapkan kepada ahli keluarga beliau..Al-Fatihah kita sedekahkan kepada Allahyarham..Semoga beliau ditempatkan dikalangan org2 yang beriman..Aminnn...



Ok this year mmg tahun yang amat produktif to most of my friends...well ape tidaknya *baby Boom* here and there hehe...

1. Saya akan dpt anak buah baru hehe....InsyaAllah in august or september...my sister pregnant we're so happy for her...paling best aku dah ada kat sarawak hehe...leh g tengok dia selalu nanti...
2. My best frens yang dah saya anggap mcm adik beradik saya pun expecting baby gak iaitu Hazri and Huzaimi...Alhamdulillah...so technically since aku declara diorg mcm my blood brother so aku pun nak perasan jadi bakal pakcik to their future anak jugak hahahaha....
3. Kak Sheeda a dear friend of mine pun bakal due in May InsyaAllah...
4. Kak L pun expecting gak..juz got to know that as well..lil cub akan ada adik....Lil Cub sgt comel melampau hehehe...
5. Kalau tak silap my dear friend Zulus and Linda pun expecting jugak...tahniah guys...
Well kat atas tu yang aku ingat...tapi rasa mcm ada lagi...ermmm sape yea...tapi takpe yang penting nanti anak-anak diorg akan sebaya baik anto kat sekolah yg sama pastu suwuh jadi loyer and jadi generasi kedua untuk kita semua hahahaha.....
To all future father and mother..i wish u guys all the best...didiklah anak2 anda menjadi insan yang berguna dan agar menjadi anak-anak yang soleh dan solehah dan taat kepada perintah Allah s.w.t, it is a tough indeed and the most challenging task that u will ever face, but i know u guys can do it....InsyaAllah.....

3 comments:

  1. wooo, ramainye~

    p/s: Al-fatihah buat Zack!

    ReplyDelete
  2. aku try nk komen smlm tapi tak dpt. ada lagi yg perlu ko masukkan dlm list baby boom ko tu, zul. heh! doakan kami semua selamat! Amin! -Wahida

    ReplyDelete

My Blog List