Wednesday, February 11, 2009

why...whyyyyy...whyyyyyyyy...whyyyyyyyyyyyyy

WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY.....



i know..mmg tak bagus untuk merungut di pagi hari, but i juz can't help it...WHY WHY WHYYYYYY....
1. Why do people drove at 20-30km per hour...then caused a massive traffic jammed...

2. Why do motorist suke sgt menyelinap di belakang kereta yg nak reverse...kalau kene langgar kan naya...


3. Why do people like to open their car door without tgk traffic dulu...

4. Why do jiran hadapan rumahku tala dia punye speaker directly to my house and whyyyyyy:


a. si bapa suke pasang lagu dangdut sekuat-kuat hati as if diorg pekak...

b. si mak suke lagu indo band and pasang sekuat-kuat hati as if org lain takde radio..

c. si anak perempuan suke pasang lagu house music sekuat-kuat hati as if membayangkan dia kat disco...*HUUH PERASAN SUNGGUH*...

d. si anak lelaki suke pasang lagu untuk menari shuffle sekuat-kuat hati konon mcm bagus sgt menari shuffle yang tah ape2 tuh...its not even a dance, u juz stomp ur feet on the ground sekuat-kuat mcm org gila....huh...

5. Why kedai mkn muslim kat sini closed at 6pm...yg ada pun begitu far away...and tak sedap...

6. Why do org suke berjalan di tgh2 jalan as if mereka kebal...sedangkan kalau aku langgar tulang-temulang mereka akan patah riuk dan buah pinggang mereka akan bertukar tempat dgn paru-paru dan jantung mereka akan turun ketempat pundi kencing dan otak mereka akan terkeluar dari kepala dan terus masuk ke kepala lutut...whyyyy..adakah sebab otak mereka di lutut....ya la ya ...*ahaks i answered my own question with the best reasoning ever......*

7. Why do lady driver sgt pandai membuat muka tidak bersalah sedang mereka mmg bersalah yang hampir menghentam hadapan kereta ku yg amat fragile, and get away with it like nothing happens...whyyyyyyyy

8. Why do people like to give lame excuses whyyy.....


9. Why do people like to stare at starngers as if iam an alien.....


10. Why do people tak reti bagi signal light whyy...baik cabut dan buang dalam parit je kalau tak reti gune...


WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY








10 comments:

  1. why almost your Qs above are similar to what I always thought? hahahah! P/s : sabar zul! heh. -Wahida

    ReplyDelete
  2. haha sama la kita kannn...adehhhh...i had enuf of this laaa...need to find a solution....for it...

    ReplyDelete
  3. aku rasa jiran ko mengajak ko jd penyanyi utama lagu2 yg mereka pasang lah!

    & walaupun aku mengatakan ko memandu sgt slow & rilex, rupa2nya ada yg lagi slow ya! benci juga lady driver yg sebegitu, pastinya aku speedracer huhu!

    ReplyDelete
  4. ahhaha...Yam aku dah tak slow dah...makin lama makin laju ahaks...ko mmg asyik menjadi F1 memanjang....ahaks...lame tak dgr kabo ko...ko ape cer...

    ReplyDelete
  5. oho..ko da x slo yek?bape laju sangat ko bawak skrg ni..yang last skali tu aku agree, nape org xreti bagi signal..sakit ati taw..kalo nk selit pon ak xkesah, asalkan bg signal..yg xbg tu yg nk kna himpit ngan cik ikan aku tu..kehkeh..

    ReplyDelete
  6. adik ko tu satu hal...dah laa bawak laju hahaha..then dekat lak tu ngan keta depan..walaupun aku slalu kat tpt penumpang, ngan aku2 skali tekan brek hahaha...brek angin..aku skank bwk dlm 60km per hour ahaks..laju gile tuuuuuuuuuuuu......

    ReplyDelete
  7. Aku rasa jiran ko nak berkenalan dengan ko la... taktik perkenalan sebenarnye tu... hahaha

    ReplyDelete
  8. hahahhaha..kalau suara sedap takpe gak...kalau bab karoke kuat ok melalak...time maghrib pun menjadi-jadi...stres aku..kay staurday nak rilek...pening aku bila diorg pasang lagu kuat2...huh...

    ReplyDelete
  9. apa kata ko beli speaker tahap buat konsert, then tala balik kat dorang.. muahahhahaha!

    ReplyDelete
  10. Zul: aku pun ada gak terfikir mcm tu hahaha...speaker home theatre yang besau and aku mainkan surah-surah dari Al-Quran kan....

    ReplyDelete

My Blog List